måndag 27 april 2009

No more helg

Usch att måndagen ska komma så snabbt.
I helgen har det verkligen varit Spanien/Grekland väder... vilket betyder att min arbetslust har gått från liten till nästan ingen alls. Jag vill ju vara ute i solen och njuta... när den inte är för varm det vill säga.

Sommaren är verkligen här! Det gick från vinter direkt till sommar på bara några dagar. Självklart finns ju risken att det ska bli lite kallare igen, men det gör ju inget med tanke på att det säkert var 30 grader ute igår... Vi satt ute på vår lilla terass till klockan var elva innan vi tyckte att det var dax att gå in. Helt underbart!

Vi tog två turer till golfbanan i helgen - mera träning för Helena. Det gick hyfsat bra faktiskt.
Blev uteservering till lunch och middag - inte helt fel!

Sen blev det en hel del turer till affären också med tanke på att min dator har lagt av. Tangentbordet och musen fungerar helt enkelt inte längre. Först bestämde jag mig för att köpa en Sony, sen beslöt jag mig för att absolut INTE köpa en Sony... och sen gick jag tillbaka till att köpa den nyaste Sony de hade. Jag är ganska nöjd med mitt köp än så länge, men vi får se om det håller i sig när jag väl får den. Är ju såklart fortfarande lite besviken över att min dator inte höll längre... bara några veckor till hade räckt... Kommer känna mig helt handikappad utan alla program som jag är van att jobba med nästan varje dag.

Jag har ännu inte handlat födelsedagspresenter till syster och bror... så det måste jag verkligen ta tag i denna vecka... Men det är svårt att springa runt på köpcentrum när det är superfint väder ute.

Usch vad jag klagar idag...

1 kommentar:

  1. *Vita eller Navy(blue) converse

    *rutig skjorta (typ samma stuk som den grå/svarta guess-skjorta jag fick till jul)

    *nån snygg hoodie (med dragkedja och gärna hög vid halsen)

    nu fick du en mini-önskelista iaf =)

    //Gustaf

    SvaraRadera