måndag 16 februari 2009

Alla hjärtans dag helg

Alla hjärtans dag... Vad är det för en dag egentligen?! Vi firade den inte. Jag försökte hitta ett litet kort som jag kunde ge Paul bara som en liten gest, men jisses dom är ju så löjliga och fjantiga allihopa.. så det blev inget. Våran romatiska middag bestod av att jag efter att ha varit hungrig ett bra tag till slut beställer en pastarätt med räkor. Paul var inte hungrig då han hade smällt i sig en inbakad pizza några timmar tidigare. På vägen dit stannar vi och hyr en film och när Paul får känna doften av min mat så blir han ju gensat hungrig (typisk). Jag tänkte minsann inte dela med mig av min rätt... så vi åker förbi Wendy's och han beställer hamburgare och pommes... och jag passar på att beställa en glass med Oreo cockies. Det blev helt enkelt en helmysig kväll med pasta, burgare, glass, vin, film och Cosmo som skulle ha all uppmärksamhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar