lördag 7 februari 2009

Deltävling 1

Ja men visst kunde jag se direktsändingen - något jag insåg när Alcazar utsågs till en av vinnarna som gick till Globen.. Så det blev ju inte så mycket av det.

Nu i efterhand klickade jag in mig på nätet och har iallafall lyssnat på de fyra låtar som åkte ut, och så här tyckte jag om dem.

Shirley - Nja.. lite blaha liksom.. hände inte så mycket men jag gillade klänningen från midjan och ner.
Nina - Humm... kläderna gjorde det lite svårt att koncentrera sig... Inte var hon snygg inte! Men dansarnas hoppsnurrar gillade jag - och deras byxor.
Jonathan - Oj, det var pinsamt... jättesöt är han ju, men jag lyssnade inte ens igenom halva låten... det gick inte. Helt fel!!!
Marie - Katastrof! Hon ser ut som JLo (nästan), kan ju sjunga, och kan röra lite på sig. Har helt enkelt starpotential... men sabbar det med en låt som ingen kommer vilja lyssna på igen.

Hoppas verkligen att de som kom vidare var några nivåer bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar