torsdag 12 februari 2009

Inget Nytt

Ja idag har jag inget nytt att meddela egentligen... men har man bloggfeber så har man, haha...


Har tagit med mig hela Arginine familjen till jobbet idag så att alla ska få provsmaka.
Argenix, Cardio Cocktail och våran nyaste produkt Nobel! Idag handlar det om att minimera risken för hjärt- och kärlsjukdommar. Har två potnetiella kunder med diabetes, och massor med tjejer som bara vill ha lite mera energi... Att jag är helt lyrisk över produkterna kanske inte går att undgå... men det går inte att inte vara det då de är mirakel i en flaska!

En av mina tidigare kunder Gordon gjorde precis sitt andra Cardio Test i måndags och gick från att vara en man med betyget D=55 år till ett B=35 år!!! Och det bara sen i November! Det säger ganska mycket. Nu hoppas jag att min kollega med Fibro ska känna av lite förbättring snart, men ju äldre vi kvinnor blir desto längre tar det för våra kroppar att ställa om sig, enkel förklaring är hormoner.

Hoppas verkligen att jag kan få över lite till Sverige snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar