tisdag 3 februari 2009

Nu är dom arga...

Jag talade ju som hastigast om att en dam har fått åttlingar... och att de sendan innan hade sex barn.

Nu är det ju så att det inte är dom som har fått barn - utan hon själv.
Arbetslös, Ensamstående, och tja lite konstig måste hon ju vara...

Hela USA är i uppror... de rent ut sagt hatar henne. De tycker att hon borde tänka lite på situationen innan hon beslutar sig för att behålla alla embryon i magen. Nu ska dessa barn uppfostras av hjälppersonal som betalas av oss skattebetalare. Medan hon kan fortsätta att få fler barn och leva på arbetslöshetskassan och bidrag...

Jag är ju ganska van med den där "skattebetalar-historian" så den struntar jag faktiskt i... men nu vill knäppgöken tjäna pengar på barnen. Hon vill ha 1 miljon dollar för att de ska få filma dom!! Det tycker jag är sjukt!!!

Barn är barn inte utställningsobjekt!

2 kommentarer:

  1. Håller med dig! Vi snackar även här hos oss. Vi tyckte hon är ju knäpp som gör så. Det kostar ju mycket pengar! :-( Mamma

    SvaraRadera
  2. såg att hon eventuellt skulle vara med på oprah och/eller the view (om jag minns rätt) men för det skulle hon "bara" ha 17 miljoner för

    / Gurran

    SvaraRadera