fredag 27 februari 2009

Hjärntvättad

Hela veckan har bestått av nya uppgifter och nya människor - jag känner mig nästan hjärntvättad, ja rent ut sagt lite dum! Somnade framför TV så fort jag kom innanför dörren efter jobbet. Desto värre är det att somna för tillfället.

TVn är på och Paul ligger bredvid och sussar så gott. Funderar på att hyra Mamma Mia på tvn men tror inte att jag kan hålla mig vaken hela filmen, brukar oftast bli så...

Har inget planerat för helgen, men det gör absolut inget alls, det blir lite av varje. Om inte annat ska det ju tvättas lite kläder precis som vanligt - har blivit till en helgsyssla för tvättmaskinen låter så förbaskat mycket att man inte kan ha den på när man är hemma. Fast man kan ju inte sätta på den när man åker till jobbet heller för då är nog inte kläderna så mysiga när man kommer hem iallafall. Nää, vad jag svamlar... vad fasen bryr ni er om hur mina tvättvanor ser ut, haha!!

Har laddat med popcorn och glass inför sista deltävlingen imorron dessutom. Har ingen större koll på startfältet men det spelar ju ingen roll... lika kul ändå. Blir väl en melodisfetival rapport imorron gissar jag på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar