onsdag 18 februari 2009

Onsdag och nya tag

Jodå ryggonten håller i sig och nu när man tänker på det så känns det som om sängen blir sämre och sämre för var minut... Hoppas verkligen att de kan ta tillbaka hela vraket så vi kan köpa en av Sveriges stoltheter: Tempur Madrassen! Skulle ha lyssnat på Paul när han tyckte att vi skulle köpa den från första början - fy på mig.

Idag ska jag till frissan. Ska bli så skönt! Jag älskar att gå till frissan - iallafall till denna frissan. Jag vet att det alltid blir snyggt och att jag får några goda skratt, men bäst av allt är huvudmassagen som man får när man har huvudet fullt av balsam. Säkert hela tio minuter - det är guld värt! Sen kan man ju diskutera om det är värt att köra en timme för att komma dit eller inte.

När jag kommer hem från frissan så blir det till att jobba igen. Nu ska finansrapporten in imorron och finanskillen har lovat att ge mig alla nummer ikväll runt 20.00! Hallå!!! Klockan 20.00 ska man inte jobba, då ska man vara hemma och ta det lugnt... Lite framförhållning tack! Ja, jag har ju i och för sig valet att stiga upp tidigt imorron och göra klart det. Men det vet vi ju alla att det inte kommer att hända. Det blir att sitta ikväll och jobba.... Det är nästan att detta blir Grrrrr nummer 4 även om jag inte har kommit till Grrrr stadiet än idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar