torsdag 19 februari 2009

massage, malacofiskar och stort täcke

Massage - vore helt enkelt jätteskönt just nu. Sängen är ju skrutt som jag nog har nämt ett antal gånger och när jag inte får sova tillräcklligt så gör ju kroppen ont oavsett... Fick jobba igår när jag kom hem från frissan vid 21.00. Stängde av datorn vid 23.00 eftar att ha suttit och mailväxlat med massa andra involverade personer angående repporten som skulle in idag. Vaknade strax efter 6.00 och fick pallra mig upp och åka till jobbet lite tidigare än vanligt. Satte på musiken på jättehög volym och försökte sjunga med så att jag inte skulle somna vid ratten. Så just nu när rapporten är inlämnad sitter jag med ryggont från sängen och "för-lite-sömn-ont" i resten av kroppen. Är det någon annan som får det?? Jag är helt enkelt redo för helg redan!

Malacofiskar - oj vad de hjälper mot värk!!! De är toppen!... men har jag några??? Nehäädå... får nöja mig med jordgubbar och sista biten av mjölkchokladen som skickades till oss... det blir nog jättebra! Men jag är sådär mysa-och-äta-onyttigt-sugen just nu. Beror nog mest på min korta sömn och onda kropp.

Stort Täcke - hör ju absolut till min mysstund... ska nog krypa ner så fort jag kommer hem.

Hade gärna tagit ett kort på nyklippta och färgade håret, men med tanke på att jag knappt borstade igenom det imorse och inte ens har mascara på mig så gör jag nog inte min frissör rätt att visa den just nu... Håll ut gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar