måndag 16 februari 2009

Vilka är ni?

I förra veckan lade jag till min blogg på Bloggtoppen.se för att se lite statistik på hur många som läser min blogg... Dum kanske man är men jag har ju alltid trott att de som läser denna blogg är familjen och så kanske en och annan vän tittar förbi lite då och då... Men Bloggtoppen.se säger annorlunda:

11 Februari - 11 besökare
12 Februari - 22 besökare
13 Februari - 23 besökare
14 Februari - 11 besökare
15 Februari - 22 besökare
16 Februari - 6 besökare än så länge...

Självklart är ju säkert jag en av besökarna lite då och då... När jag går in på bloggen från jobbet blir ju en besökare, och om jag går in hemifrån så blir det ju ännu en... Men det blir ju fortfarande långt ifrån 23!!! Jag tycker det är jättekul!!!

Hoppas verkligen att jag kan bringa lite glädje och skratt låte då och då, även om jag faktiskt bara skriver om mitt dagliga liv.

Puss och tack till er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar