fredag 20 februari 2009

Torsdag till Fredag

Torsdag Kväll
Igår när jag kom hem hade jag så ont överallt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, kändes som det gör när man har influensa. Huvudet gjorde ont, nacken, axlarna... stel och knölig överallt var jag. När jag har huvudvärk i bakhuvudet så får jag knölar som man måste trycka på och massera... jätteskönt för stunden men när man slutar så gör det lika ont. Detta gjorde att jag absolut inte kunde somna igår. Jag lade mig i säng runt 20.00, bulkade upp mjuka kuddar runt hela huvudet, men somnade nog inte förrän vid midnatt. Låg och tittade på TV, bland annt blev det Prinsessans dagbok - mycket underhållande... Till slut blev det några värktabletter. Vet det sjutton om de hjälpte eller inte, men men jag somnade ju till slut iallafall.

Så idag är vi tillbaka i samma snurra med dålig säng och lite sömn... Det är ju åtminstonde FREDAG!!! så jag ska nog stå ut.

Fredag Förmiddag
I morse när jag vaknade och skulle ta min shot av Cardio Cocktail så inser jag att den är borta (öppnade en ny flaska i måndags)... likaså är plastpåsen runt min lunchlåda borta... Jag misstänker att mannen min har tagit den, men om det inte är han så har vi en liten hustomte hos oss som vill ha lite mer energi. Eller så är det jag som långsamt håller på att mista mitt förstånd, haha.

När jag kommer till jobbet idag så blåser dörren igen på min hand och nu börjar ett blåmärke svagt synas. Gjorde faktiskt ont.

Hela dagen känns lite upp och ner. Får hoppas på en bättre avslutning. Kanske blir ett glas vin eller nåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar