lördag 21 februari 2009

Body Shop & Melodifestivalen

Äntligen fick jag se alla bidragen. Jag var redo framför datorn 15 minuter innan start! Live Streamningen var inte 100% hela tiden, men den fick duga helt enkelt.

Innan idag var jag på jakt efter ett pressat puder, de jag har är lite vintriga - ser ut som en blekfis med andra ord. Jag ville ha en lite varmare och brunare nyans men ändå inte se ut som en översminkad fjortis. Jag gick till Body Shop för där vet jag att det är bra saker. Jag hittade pudret jag ville ha - det var slut...!

Lite besviken vägrade jag att gå ur butiken utan något så det blev fyra ögonskuggor, en eyeliner, ett läppstift, duschkräm och bodylotion... Ooops! Vad fasen det är ju dax för vårstädning iallafall snart. Sprang dock snabbt ut ur varuhuset innan jag hittade något annat jag ville ha.

På vägen hem så bestämmde jag mig för att ta tag i en sak som jag säkert har skjutit upp i flera månader - en liten SPAbehandling för mina ringar... medan de låg i badet fick jag lite tid över till att leta efter ett puder... jag hittade till slut ett - ska vara organiskt står det - vad fasen betyder det?? Det är ju pressat puder... inte te vi snackar om. Ringarna ser iallafall ut som splittrans nya ringar och gnistrar massor.

Av dagens Melodifestivalsbidrag tyckte jag såhär...
Velvet - Hackade ganska mycket här - men en go discodänga, något jag gärna hör på Strömpis i sommar!
Rigo.... feat Red Fox - Lite cool, gillade den faktiskt
Molly - Riktigt duktig, men jag har svårt för ballader i melodifestivalen.
EMD - söta killar! Duktiga showartister
Mikael - Ingen aning, satt och kollade in mina nyinköpta produkter
Maja - älskar hennes röst, men kanske inte melodifestivalmusik...
Sofia - det tog ett tag för mig att inse att jag inte fattade ett ord av vad hon sjöng... hela scenuppsättningen påminde om Batman... men vad sången handlade om har jag ingen aning om.
BWO - Spok i Startrek möter Jediriddarna i Starwars... Stork frågetecken här...

Jag tror att EMD går vidare med tanke på vilka som faktiskt orkar lyfta luren och rösta... det återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar