torsdag 26 februari 2009

Ännu en dag...

Igår blev det en väldigt svensk dag. Jag käkade ägg och kaviar smörgåsar till lunch och när jag kom hem kunde jag inte låta bli att steka pannkakor... Blev till och med några över tills idag.

Som ni vet så hade jag väldigt ont i ryggen igår, så jag ringde till min vän som masserar. Jag bokade in mig där jag fick plats helt enkelt - det blev 20.30 på kvällen!
Stilen på massagen var inte något jag var van med, och förmodligen inte den stilen jag föredrar. Det var humm, jag försöker komma på bra ord som kan förklara den...

Det var mer fingrar och tummar än hela handen-rörelser, mer krossa sten än baka bullar... om det hjälpte någon. Nää igårkväll saknade jag Lisas massagekunskaper!

Och idag är ryggen lite blåprickig från blåmärken, vilket ofta uppstår oavsett vem som masserar mig... men oj vilken träningsvärk - behöver ju en massage för att mjuka upp mig från massagen!! haha...

Idag har jag en ganska fullspäckad dag på jobbet så jag ska nog återgå.
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar