onsdag 11 februari 2009

Vårkänslor

Det kvittrade i morse! Sådär så man verkligen hör att det är fågelkvitter!!! Riktigt härligt. Temperaturen låg vid 10 grader och solen sken. (Ja, det gör den fortfarande men nu är jag ju inomhus)... Ett stort lass med vårkänslor helt enkelt.

Men av pratet härikring så ska man tydligen inte lita på vädret i Februari. Det är väl ungefär som det är hemma i mars-april. Men jag tänker njuta så länge det går så det så.

Annat prat som går är att jag ska bli befordrad till en såkallad Reporting Officer - och det innebär löneökning oavsett vad gubbarna bestämmer när det kommer till att frysa lönerna! Håller er uppdaterade helt enkelt. För jag vet ungefär lika mycket som ni nu vet... med andra ord så har jag inte så mycket att komma med än sålänge.

Back to work.
Puss puss

1 kommentar: